Minun on yleensä kohtalaisen helppo kirjoittaa, mutta alku löi niin vastaan, että en heti saanut sormia näppikselle uudelleen kirjoitusmielessä. Harmittaa, että tuo kirjoittajan profiilisivu ei onnistunut niin kuin oli tarkoitus. Kirjoitin esittelyn itsestäni, mutta se häipyi jonnekin bittiavaruuteen. Nyt mietin, että otanko kuvan pois ja aloitan alusta, jotta saan esittelyn mukaan. Siinä on se vaara, että uusi esittely ei onnistu senkään vertaa. Kuten huomaat, olen hiukka pessimistinen tämän koneen kanssa. Se johtuu siitä, että kone ja minä emme ajattele samalla tavalla. Siitä taas olen iloinen; enhän minä mikään kone ole.

Olen kyllä muuten ollut tietokoneiden kanssa tekemisissä aina reikänauha-ajasta lähtien. Pidän itseäni ihan loogisena, mutta en mekaanisena if-or-not -ajattelijana. Ainakaan konelogiikka ja naisen logiikka eivät ole yhtä. tuula